Projectondersteuning

Naast het leveren van producten en oplossingen, staan we bekend om onze professionele dienstverlening. Op het gebied van service heb je als onze klant de keuze in een groot aantal mogelijkheden om ondersteunt te worden. We staan graag voor je klaar als je bij ons een product of oplossingen hebt afgenomen en je onze projectondersteuning goed kunt gebruiken.

Projectondersteuning aanvragen Laat je adviseren
Controlin projectondersteuning pagina

Uitgebreide ondersteuningsmogelijkheden tijdens projecten

Wanneer onze supportafdeling ingeschakeld wordt voor projectondersteuning, zal één van onze technische mensen alle wensen van de klant vertalen naar een functionele oplossing. De werkzaamheden waarbij we kunnen ondersteunen, zijn erg wisselend te noemen.

Van ondersteuning bij het programmeren van software tot ondersteuning bij de installatie van hardware. En van ondersteuning bij het installeren van een losse controller tot ondersteuning bij de realisatie van een gehele applicatie of toepassing. Onze supportafdeling ziet in elk vraagstuk een uitdaging en staat graag klaar voor onze klanten.

  • Projectondersteuning op product- of softwareniveau
  • Maatwerk ondersteuning die compleet is afgestemd op jouw wensen en eisen
  • Wensen en eisen vertaald naar een functionele oplossing
  • Gedreven supportmedewerkers met jarenlange praktijkervaring
  • Zekerheid van een optimaal functionerend product of oplossing
Onze klanten beoordelen ons met een 8

Bekijk de resultaten van ons meest recente klanttevredenheidsonderzoek hier.

Training

Meer kennis en praktijkervaring over producten of oplossingen die je bij ons hebt afgenomen? Volg een training.

Een ondersteunende rol in de breedste zin van het woord

Een ondersteunende rol in de breedste zin van het woord
Projectondersteuning kan plaatsvinden bij ons in de test- en trainingsruimte, maar ook op locatie bij onze klant of op die van de eindgebruiker. Uiteraard is dit afhankelijk van het type ondersteuning.

  • Om te beginnen kunnen we ondersteuning bieden bij ontwerp. We selecteren de benodigde hardware op basis van single-line en de applicatie. Direct volgend op het ontwerp kan ervoor gekozen worden ons in te schakelen voor assistentie bij inbedrijfstelling. Kiest de klant ervoor zelf te installeren, dan kan deze tijdens of na installatie altijd nog een supportverzoek bij ons plaatsen in geval van bijvoorbeeld problemen.
  • Ook kunnen we ondersteunen op het gebied van software voorbereiding. Enerzijds bieden we de mogelijkheid dat we de software schrijven en op een usb-stick aan je leveren. Anderzijds kunnen we de software schrijven, direct op een controller zetten én de geheel geprogrammeerde controller naar je toesturen. De laatste mogelijkheid is dat wij de software schrijven, de controller programmeren én dat één van onze technische mensen bij je op locatie komt om te assisteren bij inbedrijfstellen.
  • Tot slot zijn we dus in te schakelen voor assistentie bij inbedrijfstellingen. Als bij de klant bijvoorbeeld de productkennis ontbreekt, kan één van onze supportcollega’s dankzij zijn uitgebreide kennis en kunde uitkomst bieden.

Ondersteuning die geheel is aangepast op klantwensen

Kun je onze ondersteuning tijdens een project wel gebruiken? Doe dan direct een aanvraag. Na de aanvraag nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen. Daarbij houden we uiteraard rekening met de opgegeven voorkeursdatum én de eventuele wensen in het opmerkingenveld.

Aanvragen

  • MM slash DD slash JJJJ
  • Voor iedere markt die we bedienen versturen we jaarlijks enkele nieuwsbrieven met daarin de nieuwste ontwikkelingen over ons en de betreffende markt.