De service van Controlin gaat ver

Naast het leveren van kwaliteitsproducten, vinden wij ondersteuning door middel van goed advies en betrouwbare support minstens zo belangrijk. Want ook al zijn de producten die je aanschaft vaak slechts een kleine schakel in een compleet proces, uitval ervan kan verregaande consequenties hebben. Wij hebben daarom 24/7 een ijzersterk supportteam voor je klaar staan. Een supportteam dat het best omschreven kan worden met de volgende woorden: vakmanschap, flexibiliteit, kennis en ervaring.

 

Van advies tot inbedrijfstelling

Onze ondersteuning begint eigenlijk al voor jouw aankoop. Dankzij de goede samenwerking en afstemming tussen onze afdelingen Sales en Support, zijn wij in staat om op basis van je specifieke wensen en bijbehorende bedrijfssituatie het juiste advies te geven over de toe te passen componenten.

Naast het advies in aan te schaffen componenten, heb je bij ons de mogelijkheid om technische ondersteuning te krijgen. Dit via een breed scala aan technisch ondersteunende documentatie, voor het geval je zelf aan de slag wil gaan met het door ons geleverde component. Maar ons supportteam staat ook voor je klaar om persoonlijke ondersteuning te bieden. Denk hierbij aan technische ondersteuning per telefoon, maar ook projectmatige ondersteuning zoals het opstellen van een functioneel eisenpakket, het schrijven van software of het (assisteren) bij inbedrijfstellen.

En heb je de behoefte om je (technische) productkennis bij te spijkeren en zo nog meer uit je producten te halen? Ook dat is geen probleem, onze supportmedewerkers leren je graag alle ins en outs tijdens een praktijkgerichte training in onze test – en trainingsruimtes.

keyboard_arrow_up